FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Pytanie! E-Marker Spyder E99 AVANT

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Dział pomocy
Autor Wiadomość
onemanarmy
Rekrut

PostWysłany: Czw Lis 17, 2011 12:28 am    Temat postu: Pytanie! E-Marker Spyder E99 AVANT Odpowiedz z cytatem

Witam! Odrazu mowie ze jestem zielony w temacie i chcialem zeby mi ktos pomogl rozwiazac problem. Dostalem ostatnio takiego markera jak w temacie tylko jest wybrakowany i nie ma kilku czesci, a ze nie znam sie na tym nie wiem jakich dokladnie czesci brakuje... patrzylem na necie na schematy i troche to skomplikowane wiec moze kto z was mi pomoze co musialbym dokupic zeby wszystko smigalo:) na zdjeciach mysle ze widac wszystko takze prosze o pomoc! Jesli potrzeba bedzie wiecej zdjec to prosze pisac.
1.http://imageshack.us/photo/my-images/444/img0643b.jpg/
2.http://imageshack.us/photo/my-images/85/img0644or.jpg/
3.http://imageshack.us/photo/my-images/442/img0645l.jpg/
4.http://imageshack.us/photo/my-images/401/img0646b.jpg/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Patryk
Weteran

PostWysłany: Czw Lis 17, 2011 2:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz dwa bolty ten na gorze fabryczny, ten na dole jakis zwydziwiany tuningowy Wink Masz zatyczke od ramera/mlotka czy jak to sie tam w tym cudzie nazywa. Powinienes miec tez mlotek/ramer. Wydarles wszystko z tej dziury dolnej? Smile Chociaz z drugiej strony to moze nie wyleciec bez odkrecenia ramki bo pewnie go zapadka spustu trzyma. Skad wogole pomysl ze ten marker jest wybrakowany? Bo moze ja Cie nie rozumiem i marker jest sprawny tylko Ci brakuje butli i spluczki...

Serwis, kule i wogole;)
Powrót do góry
limahl
Szeregowiec

PostWysłany: Czw Lis 17, 2011 9:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Patryk napisał: